close

失而復得的作文或故事

結尾你會怎麼寫呢?

大家都寫"I was lucky that day."  或是"I learned a lesson."

要怎麼樣才能不一樣?

試試這幾句:

 

This was the first time I realized how much I loved my mom. (我第一次了解到我有多愛我媽咪)

I hugged with my little brother for a long time without saying a word. I was grateful that he was alive. (我抱著我弟好久好久,一言不發。我真是感謝他還活著)

She curled up in bed, tears rolling down her cheeks. (她蜷縮在床上,眼淚從臉頰上滾滾而下)

 

 

arrow
arrow

    Dou 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()